Reklamace a vrácení
Odstoupení od smlouvy
Zákazníci mají právo vrátit zboží bez udání důvodu do 14 dnů od doručení zboží.
V našem internetovém obchodě se snažíme zajišťovat, aby byl proces vrácení zboží co nejjednodušší a nejméně stresující pro naše zákazníky. V následujícím textu popisujeme kroky, které je potřeba podniknout pro vrácení zboží.
Pokud se rozhodnete vrátit zboží, můžete podat žádost o vrácení následujícími způsoby:
A) Vyplněním žádosti ve volné formě. Vaše žádost by měla obsahovat následující informace:
- - Vaše jméno a příjmení
- - Adresu
- - Telefonní číslo
- - Datum objednávky
- - Číslo objednávky
- - Důvod vrácení (nepovinné)
- - Číslo bankovního účtu, na který mohou být peníze vráceny
Tuto žádost můžete odeslat na naši e-mailovou adresu: info@famalia.cz
B) Vytisknutím a vyplněním formuláře: Pokud preferujete tuto možnost, můžete si stáhnout a vytisknout náš formulář, který obsahuje všechny potřebné informace. Tento formulář pak můžete vložit přímo do krabice se zbožím nebo nám jej poslat e-mailem.
Bez ohledu na způsob platby, který jste při nákupu zvolili, provádíme vrácení peněz převodem na bankovní účet. Proto je důležité uvést číslo účtu ve formuláři. |
Balení zboží:
Zákazníci by měli zboží pečlivě zabalit, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Zásilku je nutné zabalit do neprůhledné fólie nebo dalšího neprůhledného balení. Pokud je to možné, použijte originální obal.
Odeslání zboží:
můžete zboží poslat dvěma způsoby:
Na naši adresu kterýmkoli dopravcem: | Výdejní místo Zásilkovna: |
Borivary s.r.o. Charkovská 129/29, 101 00 Praha 10 - Vršovice Česká republika |
Přineste zásilku na výdejní místo a nadiktujte identifikátor 98008201 obsluze. Obsluha na základě kódu vygeneruje štítek a ten nalepí na zásilku. O ostatní se postaráme my! |
* Balík není nutné odeslat ze stejného výdejního místa, kde jste jej původně vyzvedli. Musíte zboží zabalit a doručit na jakékoliv výdejní místo Zásilkovny. |
► Pozor – Nesmíte odeslat zásilku na dobírku! V takovém případě nebude zásilka převzata.
► Doporučujeme odeslat zboží sledovanou zásilkou, aby jste měl/a důkaz o odeslání a doručení.
Kontrola vráceného zboží:
Po doručení zboží zpět do našeho skladu zkontrolujeme, zda zboží nebylo poškozeno a zda splňuje naše podmínky pro vrácení zboží, zašleme zákazníkovi potvrzení a vrátíme peníze. Snažíme se vrátit peníze co nejrychleji, avšak nejpozději do 14 dní od přijetí vráceného zboží.
* Upozorňujeme naše zákazníky, že mají právo zboží vyzkoušet a prohlédnout si je stejným způsobem, jaký je obvyklý při koupi v kamenném obchodě. Zboží tedy lze například vyzkoušet, ale nesmí být používáno pro regulérní použití. Příkladem může být invalidní vozík, který může zákazník vyzkoušet a projet se na něm po domě, ale nemůže jej používat venku, protože by tím mohl být vozík znehodnocen. Stejně tak toaletní a koupelnové pomůcky lze vyzkoušet, ale nesmí být používány pro běžné účely. Polštáře a matrace - tyto produkty přicházejí do přímého kontaktu s tělem a mohou snadno absorbovat pot a další tělesné tekutiny, které nelze účinně vyčistit. Pokud byly tyto produkty použity, je z hygienických důvodů jejich vrácení vyloučeno. Pokud zákazník zboží začne běžně používat, může dojít k jeho znehodnocení, a tím pádem k omezení práva na vrácení zboží bez udání důvodu. V takovém případě se na zákazníka mohou vztahovat finanční náhrady za snížení hodnoty zboží. |
Naše podmínky vrácení zboží zahrnují termíny pro vrácení zboží, náklady na vrácení atd. Je důležité, aby si zákazníci tuto politiku přečetli před nákupem.
Reklamace
Je nám velmi líto, že se zakoupeným zbožím nejste spokojen/a a jste nucen/a ho reklamovat. Za vzniklé komplikace se omlouváme.
Připravte si dva dokumenty – fakturu, kterou jste dostali při převzetí zboží a reklamační formulář. Vyplňte prosím všechny požadované informace ve formuláři, abychom mohli reklamaci co nejdříve vyřešit. Dokumenty vložte do balíku společně s reklamovaným zbožím.
Zašlete balík na adresu našeho reklamačního oddělení:
Borivary s.r.o. Charkovská 129/29, |
Po přijetí zboží budete informováni a reklamaci vyřídíme v nejkratším možném čase, nejpozději do 30 dnů od jejího převzetí.
V obchodních podmínkách můžete najít všechny potřebné informace, včetně termínů pro reklamaci, způsobu vyřízení reklamací a dalších důležitých detailů. V případě jakýchkoliv dotazů nebo nejasností se neváhejte obrátit na zákaznickou podporu eshopu.